[x] ปิดหน้าต่างนี้
ยินดีต้อนรับคุณ บุคคลทั่วไป   
English Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) French German Italian Japanese Korean Portuguese Russian Spanish Vietnamese Thai     
ค้นหา   
เมนูหลัก
ฝากข้อความ
ชื่อ :
ข้อความ (ตัวแสดงอารมณ์)
poll

   คุณคิดว่าเวปนี้เป็นอย่างไร


  1. ดีมาก
  2. ดี
  3. ปานกลาง
  4. แย่
  5. แย่มาก

  

   เว็บบอร์ด >> สอบถาม พูดคุยเกี่ยวกับการเรียนการสอน >>
Er  VIEW : 90    
โดย Soon

UID : ไม่มีข้อมูล
โพสแล้ว : 41
ตอบแล้ว :
เพศ :
ระดับ : 5
Exp : 18%
เข้าระบบ :
ออฟไลน์ :
IP : 51.222.14.xxx

 
เมื่อ : อังคาร ที่ 18 เดือน กรกฏาคม พ.ศ.2566 เวลา 11:55:58   

The result of $20 million in turnover?

A mere 2,000 brand web tukang tipu searches a month. That’s not a brand; that’s a few people checking you’re legit after seeing your ads on TikTok.

To be fair, he is right. And he’s not the only one to think that.

Since Google told everyone that Search Generative Experience (SGE) was coming, even SEO consultants have been crying in their tea, fearing that traffic will be destroyed.

And for good reason, there are likely to be fewer people clicking through to websites thanks to AI.

But there is no need to cry into the tea mug you snagged at your recent SEO seminar.

SGE is going to birth a new and far larger beast.

Organic search optimization (OSO).

The shifting perspective of search
It’s time we revisit some marketing 101.